V drugi fazi obnove gorenjske avtoceste bo začasno zaprt priključek Kranj - vzhod proti Ljubljani

Ljubljana, 9. septembra - Na gorenjski avtocesti med Kranjem in Brnikom, kjer potekajo obnovitvena dela, se zaključuje prva faza obnove vozišča proti Jesenicam. Predvidoma v nedeljo bodo delavci Darsa začeli z deli za prestavitev zapore na smerno vozišče proti Ljubljani. Priključek Kranj - vzhod bo proti Ljubljani predvidoma zaprt od srede za največ 10 dni.

Račna pri Grosuplju.
Preplastitev ceste, delo na cesti, obnova cestišča, prometni zastoj.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Dela za vzpostavitev zapore bodo izvajali do srede, pri čemer bo velika večina del opravljenih v nočnem času, tako da bo promet čim manj oviran, so zapisali na Darsu.

Priključek Kranj - vzhod bo proti Ljubljani popolnoma zaprt od srede zjutraj. Obvoz bo urejen, uporabnike avtoceste pa Dars poziva, naj pozorno spremljajo prometno signalizacijo, upoštevajo hitrostne omejitve, pozorni naj bodo tudi na delavce na območju avtocestnega delovišča.

Promet bo tudi v drugi, zadnji fazi del povečini urejen po dveh zoženih pasovih v obe smeri vožnje. Le proti koncu septembra bo predvidoma največ šest dni promet proti Ljubljani urejen zgolj po enem pasu, medtem ko bo proti Jesenicam vseskozi urejen po dveh zoženih pasovih.

V tem času bo na priključku Kranj - vzhod zaprt uvoz na avtocesto proti Ljubljani, na priključku Brnik pa izvoz z avtoceste iz smeri Jesenic. V času vzpostavitve enega prometnega pasu proti Ljubljani je še posebej v jutranjih prometnih konicah pričakovati zastoje.

V drugi fazi del, ki bodo trajala predvidoma od 14. septembra do sredine oktobra, bo obnovljeno 4,9 kilometra vozišča avtoceste proti Ljubljani, pri čemer bosta zaradi preplastitve do 30. septembra izmenično zaprta priključka Kranj - vzhod in Brnik v smeri Ljubljane. Obvoz bo v navedeni smeri urejen izmenično prek priključkov Brnik in Kranj - vzhod, ki sta med seboj oddaljena približno tri kilometre.

Na odsekih med Kranjem in Brnikom, ki so bili zgrajeni in predani prometu leta 1985 se bodo poškodovana mesta lokalno sanirala in izvedla preplastitev celotne voziščne konstrukcije z obrabnozaporno plastjo. Izvedle se bodo nove talne označbe, na nevarnih mestih nova varovalna ograja. Na podvozu Šenčur je predvidena zamenjava hidroizolacije, na ostalih premostitvenih objektih manjša sanacijska dela.

Izvajalec del je Gorenjska gradbena družba, vrednost pogodbenih del znaša 3,59 milijona evrov brez DDV.

jaz/kk
© STA, 2016