Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Logisti za pospešitev priprav na drugi tir, Gašperšič napoveduje še nekaj analiz

Ljubljana, 8. januarja - V Združenju za promet pri GZS pozivajo k pospešitvi priprav na začetek gradnje drugega tira železniške proge Divača-Koper, ki je po mnenju ekonomistov, ki so danes predstavili novo študijo o njegovi upravičenosti, za Slovenijo zelo pomemben. Infrastrukturni minister Peter Gašperšič meni, da nekaj mesecev časa za dodatne analize ni izgubljenega.

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Predsednik uprave Luke Koper Dragomir Matič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Predsednik uprave Luke Koper Dragomir Matič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Predsednik uprave Luke Koper Dragomir Matič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Direktor Adrie kombi Rok Svetek.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Direktor Adrie kombi Rok Svetek.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Profesor na fakulteti za pomorstvo in promet Marko Pavliha.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Železniški gradbeni strokovnjak Bogdan Zgonc, ekonomista Aleš Groznik in Jože P. Damijan ter direktor Adrie kombi Rok Svetek.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Železniški gradbeni strokovnjak Bogdan Zgonc, ekonomista Aleš Groznik in Jože P. Damijan ter direktor Adrie kombi Rok Svetek.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Železniški gradbeni strokovnjak Bogdan Zgonc, ekonomista Aleš Groznik in Jože P. Damijan ter direktor Adrie kombi Rok Svetek.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Železniški gradbeni strokovnjak Bogdan Zgonc in ekonomist Aleš Groznik.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Primerjava stroškov financiranja pri izgradnji drugega tira.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Primerjava stroškov financiranja pri izgradnji drugega tira.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Ekonomist Jože P. Damijan.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Ekonomist Jože P. Damijan.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Ekonomist Jože P. Damijan.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Direktor Adrie kombi Rok Svetek in direktor Združenja za promet pri GZS Robert Sever.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Direktor Adrie kombi Rok Svetek.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič in profesor na fakulteti za pomorstvo in promet Marko Pavliha.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Ekonomist Jože P. Damijan.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Direktor Adrie kombi Rok Svetek.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Ekonomist Jože P. Damijan.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Železniški gradbeni strokovnjak Bogdan Zgonc in ekonomist Aleš Groznik.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Železniški gradbeni strokovnjak Bogdan Zgonc.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Ekonomist Aleš Groznik.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Ekonomist Aleš Groznik.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Ekonomist Jože P. Damijan.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Direktor Združenja za promet pri GZS Robert Sever.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Ekonomist Jože P. Damijan.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Železniški gradbeni strokovnjak Bogdan Zgonc in ekonomist Aleš Groznik.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Predstavitev študije Analiza tveganj, povezanih z neizgradnjo drugega tira Koper-Divača, ki jo je organiziralo Združenje za promet pri GZS.
Železniški gradbeni strokovnjak Bogdan Zgonc.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.754 znakov (brez presledkov) oziroma 700 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

fz/jb
© STA, 2016