Obujamo leto 2015: Spuži Kvadratnik, Otokomania, Qrazy mania ...

Ljubljana, 2. januarja - Večji slovenski trgovci so tudi v letu 2015 pripravili vrsto kampanj za otroke - v obliki nagradnih iger ter nalepk, s pomočjo katerih so lahko zvesti kupci prišli do brezplačnih ali ugodnejših izdelkov za otroke. Med drugim so kupci lahko sodelovali v akcijah Spuži Kvadratnik, Otokomania, Qrazy mania, Prijatelji s kmetije, Stikeez itn.

Ljubljana.
Hoferjeva akcija Prijatelji s kmetije.
Foto: Hofer

Ljubljana.
Mercatorjeva akcija Spuži kvadratnik.
Foto: Petrol

Ljubljana.
Mercatorjeva akcija Spuži kvadratnik.
Foto: Petrol

Ljubljana.
Petrolova akcija Kiddo.
Foto: Petrol

Ljubljana.
Petrolova akcija Kiddo.
Foto: Petrol

Ljubljana.
Tuševa akcija Qrazy mania.
Foto: Tuš

Ljubljana.
Akcija OMV Disneyjevi junaki.
Foto: OMV

Ljubljana.
Petrolova akcija Kiddo.
Foto: Petrol

Ljubljana.
Hoferjeva akcija Prijatelji s kmetije.
Foto: Hofer

V Mercatorju so bili v okviru akcije Spuži Kvadratnik vsi kupci ob nakupu nad določeno vrednostjo ali ob nakupu določenih izdelkov nagrajeni v obliki brezplačnih nalepk, figuric in diskov z motivom Spužija Kvadratnika. Za določeno število nalepk pa so igrače Spuži Kvadratnik lahko kupili ceneje.

Poleg tega so v Mercatorju letos izvedli tudi dve nagradni igri za otroke, in sicer Lumpi Chef ter Mali častni spremljevalci nogometašev Slovenije na nogometnih tekmah v Sloveniji. V nagradni igri Lumpi Chef je vsak od 15 izžrebancev dobil komplet dveh predpasnikov, v nagradni igri Mali spremljevalci nogometašev pa so za vsako tekmo izžrebali po tri male spremljevalce nogometašev reprezentance na tekmah Slovenija: Ukrajina, Slovenija: Estonija, Slovenija: Anglija in Slovenija: San Marino.

V Sparu so letos pripravili že peti album Garfieldovih dogodivščin, ki so ga poimenovali Otokomania. Za vsakih 10 evrov nakupa je kupec prejel paket petih sličic, ki so predstavljale svet, živali in ljudi, ki živijo na otokih.

Priredili so tudi veliko nagradno igro, v kateri so 10 družin odpeljali na enodnevni izlet na Brione. V nagradni igri so lahko sodelovali vsi, ki so zbrali 20 praznih vrečk Otokomania ali pa narisali Garfielda ter oddali prispevek v nagradno skrinjico.

V okviru Tuševe akcije Pustolovščina Qrazy mania so najmlajši zbirali sličice tako imenovanih qrazy manijakov. Paket nalepk so kupci v trgovinah Tuš prejeli za vsakih 10 evrov nakupa ali z nakupi posebej označenih izdelkov.

Posebnost qrazy manijak karakterjev je v tem, da ima vsak izmed njih drugačne lastnosti, s katerimi se lahko otroci poistovetijo, so pojasnili v Tušu. "Bitja s Qrazy planeta otroke vodijo skozi izzive in naloge, jih spotoma naučijo kakšnega novega izraza in posredno dokazujejo, kako pomembni vrednoti sta družina in prijateljstvo," so še dodali v Tušu. Poleg zbiranja nalepk so v Tušu pripravili tudi mobilno aplikacijo, s katero starejši otroci lahko igrajo qrazy igrico.

V Hoferju trenutno prirejajo akcijo Prijatelji s kmetije, v okviru katere kupec za vsak nakup nad 15 evrov prejme nagradno kartico z nalepko. Ko zbere 14 nalepk, lahko brezplačno prejme eno izmed osmih plišastih igrač, ki predstavljajo živali na kmetiji, s polovičnim številom nalepk pa lahko živali kupijo pa nižji ceni.

Vsaka nagradna kartica predstavlja tudi srečko, ki je dobitna v primeru, da kupec na njej podrgne tri enaka polja. Del izkupička bodo v Hoferju namenili v dobrodelne namene, in sicer projektu Botrstvo v Sloveniji, so še povedali.

Vsebine za najmlajše, ki jih skozi celo leto pripravljajo v Hoferju, so sicer namenjene spodbujanju spoznavanja sveta, ročnih spretnosti, naloge in projekti, vsebine za nekoliko starejše, pa so največkrat obarvane s trajnostno tematiko, so pojasnili v Hoferju.

Med drugim je otrokom na voljo brezplačna revija Ferdo raziskuje svet ter natečaj Deluj eko - ohrani čebelo in smreko, ki ga že drugo leto zapored organizirali v sodelovanju s podjetjem Medex.

V Lidlu so kupcem že drugič ponudili možnost, da za vsakih deset evrov nakupa prejmejo brezplačno figurico Stikeez. Ciljna publika so bile družine, povratne informacije pa so po besedah Lidla pokazale, da so bili zbiratelji vseh starosti. V času izvajanja aktivnosti s figuricami Stikeez so izvedli tudi nagradno igro, v kateri so iskali najbolj zabavne družinske trenutke s Stikeez.

V Petrolu so v preteklem letu pripravili akcijo Kiddo, ki je del Petrolovega lojalnostnega programa zbiranja nalepk za cenejši nakup. Sodelujoči lahko do februarja ob vsakem nakupu goriva ali blaga v višini 10 evrov na bencinskih servisih Petrol prejmejo nalepke, s pomočjo katerih lahko kocke Kiddo kupijo do 70 odstotkov ceneje.

Nalepke so zbirali tudi kupci na bencinskih servisih družbe OMV. S 30 zbranimi bonus nalepkami - z vsakim nakupom nad 10 evrov so pridobili eno - so kupci lahko po nižji ceni kupili skodelico z liki Disneyjevih junakov. Člani kluba zvestobe so z unovčenjem točk in 20 nalepkami skodelico pridobili brez doplačila.

lu/arh
© STA, 2016