OECD: Drugi tir za zdaj preveč tvegan, možna začasna rešitev zaledni terminal

Ljubljana, 10. septembra - Izgradnja drugega tira Koper-Divača je po ugotovitvah OECD v luči negotove prihodnje rasti prometa v Luki Koper trenutno preveč tvegana. Ker nobena izvedljiva možnost javno-zasebnega partnerstva pri projektu tega tveganja ne odpravlja, je treba najti alternativno rešitev z nižjimi stroški. OECD tako predlaga izgradnjo zalednega terminala.

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Richard Bullock in Jürgen Sorgenfrei iz OECD, minister za infrastrukturo Peter Gašperšič ter Dejan Makovšek iz OECD.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Richard Bullock in Jürgen Sorgenfrei iz OECD ter minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Jürgen Sorgenfrei iz OECD in minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Richard Bullock iz OECD.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Jürgen Sorgenfrei iz OECD.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Jürgen Sorgenfrei iz OECD.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Richard Bullock in Jürgen Sorgenfrei iz OECD, minister za infrastrukturo Peter Gašperšič ter Dejan Makovšek iz OECD.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Richard Bullock in Jürgen Sorgenfrei iz OECD, minister za infrastrukturo Peter Gašperšič ter Dejan Makovšek iz OECD.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Jürgen Sorgenfrei iz OECD.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Dejan Makovšek iz OECD.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Jürgen Sorgenfrei iz OECD.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Dejan Makovšek iz OECD.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, ministrstvo za javno upravo.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavniki OECD/ITF predstavili končno poročilo analize možnih modelov javno zasebnega partnerstva za izgradnjo nove železniške povezave med Koprom in Divačo.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.246 znakov (brez presledkov) oziroma 594 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

uk/jes/miv/jes
© STA, 2015