Po mnenju svetovalnih delavcev postopki izdaje odločb o usmeritvi predolgi, šole vanje premalo vključene

piše Sonja Poznič Cvetko

Ljubljana, 25. januarja - V društvu šolskih svetovalnih delavcev sistem dodatne strokovne pomoči otrokom s posebnimi potrebami v slovenskem šolskem sistemu ocenjujejo kot dober, saj ima marsikateri otrok možnosti za razvoj, ki jih sicer ne bi imel. Opozarjajo pa na predolge postopke izdaje odločb in premajhno vključenost šol vanje ter včasih nesmiselne birokratske zahteve.

Dobrepolje, OŠ Dobrepolje.
Šolstvo, učitelj, učenec, pouk, osnovna šola.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 5.158 znakov (brez presledkov) oziroma 909 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

spc/miv
© STA, 2015