BMW lani z rekordno prodajo vozil

Ljubljana, 14. januarja - Nemški avtomobilski proizvajalec BMW je lani zabeležil četrto zaporedno leto z rekordno prodajo. Na ravni skupine je prvič prodal več kot dva milijona vozil in predlansko prodajo presegel za okoli osem odstotkov. V Sloveniji ostaja vodilni v segmentu luksuznih oz. premium vozil z nekaj več kot 36-odstotnim tržnim deležem.

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je generalni direktor Lothar Schupet predstavil prodajne rezultate za leto 2013 in načrt aktivnosti ter produktnih novosti za leto 2014.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je generalni direktor Lothar Schupet predstavil prodajne rezultate za leto 2013 in načrt aktivnosti ter produktnih novosti za leto 2014.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je generalni direktor Lothar Schupet predstavil prodajne rezultate za leto 2013 in načrt aktivnosti ter produktnih novosti za leto 2014.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je generalni direktor Lothar Schupet predstavil prodajne rezultate za leto 2013 in načrt aktivnosti ter produktnih novosti za leto 2014.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je generalni direktor Lothar Schupet predstavil prodajne rezultate za leto 2013 in načrt aktivnosti ter produktnih novosti za leto 2014.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je generalni direktor Lothar Schupet predstavil prodajne rezultate za leto 2013 in načrt aktivnosti ter produktnih novosti za leto 2014.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je generalni direktor Lothar Schupet predstavil prodajne rezultate za leto 2013 in načrt aktivnosti ter produktnih novosti za leto 2014.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je generalni direktor Lothar Schupet predstavil prodajne rezultate za leto 2013 in načrt aktivnosti ter produktnih novosti za leto 2014.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je generalni direktor Lothar Schupet predstavil prodajne rezultate za leto 2013 in načrt aktivnosti ter produktnih novosti za leto 2014.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je generalni direktor Lothar Schupet predstavil prodajne rezultate za leto 2013 in načrt aktivnosti ter produktnih novosti za leto 2014.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je generalni direktor Lothar Schupet predstavil prodajne rezultate za leto 2013 in načrt aktivnosti ter produktnih novosti za leto 2014.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Kristalna palača.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je generalni direktor Lothar Schupet predstavil prodajne rezultate za leto 2013 in načrt aktivnosti ter produktnih novosti za leto 2014.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.282 znakov (brez presledkov) oziroma 256 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

jb/uk
© STA, 2015