Na okrogli mizi o pomenu oblikovanja za razvoj

Ljubljana, 12. novembra - Oblikovanje je eden ključnih vidikov uspeha določenega izdelka na trgu, kar dokazujejo tudi uspešni primeri v preteklosti. Moralo pa bi biti tovrstnega sodelovanja več, saj poganja razvoj podjetja, so poudarjali udeleženci okrogle mize na Slovenskem forumu inovacij.

Ljubljana, Cankarjev dom.
Okrogla miza z naslovom Oblikovanje - oportunitetni strošek ali naložba v razvoj izdelkov in storitev.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Okrogla miza z naslovom Oblikovanje - oportunitetni strošek ali naložba v razvoj izdelkov in storitev.
Partner in predsednik za svetovanje v Jugovzhodni Evropi pri PricewaterhouseCoopers Andrej Vizjak.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Okrogla miza z naslovom Oblikovanje - oportunitetni strošek ali naložba v razvoj izdelkov in storitev.
Partner in predsednik za svetovanje v Jugovzhodni Evropi pri PricewaterhouseCoopers Andrej Vizjak.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Okrogla miza z naslovom Oblikovanje - oportunitetni strošek ali naložba v razvoj izdelkov in storitev.
Partner in predsednik za svetovanje v Jugovzhodni Evropi pri PricewaterhouseCoopers Andrej Vizjak.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Okrogla miza z naslovom Oblikovanje - oportunitetni strošek ali naložba v razvoj izdelkov in storitev.
Partner in predsednik za svetovanje v Jugovzhodni Evropi pri PricewaterhouseCoopers Andrej Vizjak.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Okrogla miza z naslovom Oblikovanje - oportunitetni strošek ali naložba v razvoj izdelkov in storitev.
Partner in predsednik za svetovanje v Jugovzhodni Evropi pri PricewaterhouseCoopers Andrej Vizjak.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Okrogla miza z naslovom Oblikovanje - oportunitetni strošek ali naložba v razvoj izdelkov in storitev.
Lastnik in prokurist podjetja Petrič d.o.o Zmago Petrič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Okrogla miza z naslovom Oblikovanje - oportunitetni strošek ali naložba v razvoj izdelkov in storitev.
Založnik in direktor Zavoda Big Zmago Novak.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Okrogla miza z naslovom Oblikovanje - oportunitetni strošek ali naložba v razvoj izdelkov in storitev.
Industrijski oblikovalec ter direktor in partner podjetja Gigodesign Miha Klinar.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Okrogla miza z naslovom Oblikovanje - oportunitetni strošek ali naložba v razvoj izdelkov in storitev.
Industrijski oblikovalec in profesor na akademiji za likovno umetnost in oblikovanje Vladimir Pezdirc.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.825 znakov (brez presledkov) oziroma 318 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

jb/kk
© STA, 2013