Jakob: Z odkupom slovenskega mleka omogočamo preživetje domačim kmetom

Ljubljana, 26. septembra - Z odkupom izključno slovenskega mleka ne skrbimo le za zaposlene, ampak imamo za sabo tudi 1200 kmetij, ki jim omogočamo razvoj in preživetje, je ob današnji predstavitvi pomena slovenskega mleka in mlečnih izdelkov dejal direktor Mlekarne Celeia Marjan Jakob. "Krepimo se predvsem doma, pomembno je, da nas slovenski potrošnik prepozna in ceni."

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Direktor Mlekarne Celeia Marjan Jakob, direktorica zadružne Mlekarne Planika Kobarid Anka Lipušček Miklavčič in član uprave za operativno področje Mercator trgovina Slovenija in Hrvaška Igor Maroša.
Foto: Nebojša Tejić/STA

koda 6Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri bodo predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov; Mercator center Šiška, Cesta Ljubljanske brigade 33, LJUBLJANAFoto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Direktorica zadružne Mlekarne Planika Kobarid Anka Lipušček Miklavčič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Direktorica zadružne Mlekarne Planika Kobarid Anka Lipušček Miklavčič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

koda 6Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri bodo predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov; Mercator center Šiška, Cesta Ljubljanske brigade 33, LJUBLJANAFoto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Direktorica zadružne Mlekarne Planika Kobarid Anka Lipušček Miklavčič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Direktorica zadružne Mlekarne Planika Kobarid Anka Lipušček Miklavčič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

koda 6Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri bodo predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov; Mercator center Šiška, Cesta Ljubljanske brigade 33, LJUBLJANAFoto: Nebojša Tejić/STA

koda 6Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri bodo predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov; Mercator center Šiška, Cesta Ljubljanske brigade 33, LJUBLJANAFoto: Nebojša Tejić/STA

koda 6Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri bodo predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov; Mercator center Šiška, Cesta Ljubljanske brigade 33, LJUBLJANAFoto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Direktor Mlekarne Celeia Marjan Jakob in član uprave za operativno področje Mercator trgovina Slovenija in Hrvaška Igor Maroša.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Direktor Mlekarne Celeia Marjan Jakob, direktorica zadružne Mlekarne Planika Kobarid Anka Lipušček Miklavčič in član uprave za operativno področje Mercator trgovina Slovenija in Hrvaška Igor Maroša.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Član uprave za operativno področje Mercator trgovina Slovenija in Hrvaška Igor Maroša.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Direktor Mlekarne Celeia Marjan Jakob.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Direktorica zadružne Mlekarne Planika Kobarid Anka Lipušček Miklavčič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Direktor Mlekarne Celeia Marjan Jakob.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Mercator center Šiška.
Skupna novinarska konferenca podjetij Mercator, Mlekarne Celeia in Mlekarne Planika, na kateri so predstavili pomen slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.
Direktor Mlekarne Celeia Marjan Jakob.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.627 znakov (brez presledkov) oziroma 472 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

kt/bdo
© STA, 2013