Raziskava Trusted Brand 2013: Največ zaupanja v gasilce, najmanj v politike

Ljubljana, 7. marca - Tako za Evropejce kot Slovence je gasilec najbolj zaupanja vreden poklic, medtem ko je najmanj zaupanja v politike, kažejo rezultati ankete Trusted Brand 2013. Ljudje širom po Evropi izgubljajo zaupanje v vladne politike in zelo jih skrbi za prihodnost, je danes v Ljubljani pojasnila glavna urednica revije Reader's Digest Slovenija Lidija Petek.

Ljubljana, Cankarjev dom.
Novinarska konferenca ob zaključku evropske potrošniške raziskave Trusted Brand 2013 pod okriljem mednarodne revije Reader's Digest, na kateri so predstavili izsledke raziskave o zaupanja vrednih blagovnih znamkah.
Riko Rižnar z Založbe Mladinska knjiga, urednica revije Reader's Digest Slovenija Lidija Petek in predsednik Gasilske zveze Slovenije Anton Koren.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Novinarska konferenca ob zaključku evropske potrošniške raziskave Trusted Brand 2013 pod okriljem mednarodne revije Reader's Digest, na kateri so predstavili izsledke raziskave o zaupanja vrednih blagovnih znamkah.
Riko Rižnar z Založbe Mladinska knjiga.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Novinarska konferenca ob zaključku evropske potrošniške raziskave Trusted Brand 2013 pod okriljem mednarodne revije Reader's Digest, na kateri so predstavili izsledke raziskave o zaupanja vrednih blagovnih znamkah.
Riko Rižnar z Založbe Mladinska knjiga.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Novinarska konferenca ob zaključku evropske potrošniške raziskave Trusted Brand 2013 pod okriljem mednarodne revije Reader's Digest, na kateri so predstavili izsledke raziskave o zaupanja vrednih blagovnih znamkah.
Urednica revije Reader's Digest Slovenija Lidija Petek.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Novinarska konferenca ob zaključku evropske potrošniške raziskave Trusted Brand 2013 pod okriljem mednarodne revije Reader's Digest, na kateri so predstavili izsledke raziskave o zaupanja vrednih blagovnih znamkah.
Urednica revije Reader's Digest Slovenija Lidija Petek.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Novinarska konferenca ob zaključku evropske potrošniške raziskave Trusted Brand 2013 pod okriljem mednarodne revije Reader's Digest, na kateri so predstavili izsledke raziskave o zaupanja vrednih blagovnih znamkah.
Riko Rižnar z Založbe Mladinska knjiga, urednica revije Reader's Digest Slovenija Lidija Petek in predsednik Gasilske zveze Slovenije Anton Koren.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Novinarska konferenca ob zaključku evropske potrošniške raziskave Trusted Brand 2013 pod okriljem mednarodne revije Reader's Digest, na kateri so predstavili izsledke raziskave o zaupanja vrednih blagovnih znamkah.
Predsednik Gasilske zveze Slovenije Anton Koren.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.768 znakov (brez presledkov) oziroma 304 besede.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

kk/bdo
© STA, 2013