BMW želi v Sloveniji biti prvi v razredu premium

Ljubljana, 26. februarja - Nemški avtomobilski proizvajalec BMW Group želi na slovenskem trgu znova postati prvi v razredu luksuznih oziroma tako imenovanih premium vozil. V letu 2012 so namreč ta položaj izgubili, rezultati dosedanjega poslovanja v letu 2013 pa kažejo v smeri ponovne osvojitve prvega mesta.

Ljubljana, BTC City.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je novi generalni direktor Lothar Schupet predstavil strategijo poslovanja, projekte in produktne novosti za leto 2013.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, BTC City.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je novi generalni direktor Lothar Schupet predstavil strategijo poslovanja, projekte in produktne novosti za leto 2013.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, BTC City.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je novi generalni direktor Lothar Schupet predstavil strategijo poslovanja, projekte in produktne novosti za leto 2013.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, BTC City.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je novi generalni direktor Lothar Schupet predstavil strategijo poslovanja, projekte in produktne novosti za leto 2013.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, BTC City.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je novi generalni direktor Lothar Schupet predstavil strategijo poslovanja, projekte in produktne novosti za leto 2013.
Logotip BMW, Mini.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, BTC City.
Novinarska konferenca BMW Group Slovenija, na kateri je novi generalni direktor Lothar Schupet predstavil strategijo poslovanja, projekte in produktne novosti za leto 2013.
Logotip BMW, Mini.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 963 znakov (brez presledkov) oziroma 167 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

arh/bdo
© STA, 2013