Osveščenost o pravicah letalskih potnikov se povečuje
Brnik, 4. julija - Letalski potniki se vse bolj zavedajo svojih pravic, vendar jih še vedno razmeroma redko uveljavljajo. Letalski prevozniki pa se izplačilu odškodnin skušajo izogibati s sklicevanjem na izredne okoliščine, ugotavljajo v Evropskem potrošniškem centru Slovenija. Danes na ljubljanskem letališču izvajajo posebno akcijo osveščanja potnikov.
Brnik, Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana.
Evropski potrošniki center osvešča letalske potnike o njihovih pravicah.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Brnik, Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana.
Evropski potrošniki center osvešča letalske potnike o njihovih pravicah.
Pravni svetovalec evropskega potrošniškega centra Blaž Možina.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Brnik, Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana.
Evropski potrošniki center osvešča letalske potnike o njihovih pravicah.
Pravni svetovalec evropskega potrošniškega centra Blaž Možina.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Brnik, Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana.
Evropski potrošniki center osvešča letalske potnike o njihovih pravicah.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Brnik, Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana.
Evropski potrošniki center osvešča letalske potnike o njihovih pravicah.
Pravni svetovalec evropskega potrošniškega centra Blaž Možina.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Brnik, Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana.
Evropski potrošniki center osvešča letalske potnike o njihovih pravicah.
Pravni svetovalec evropskega potrošniškega centra Blaž Možina.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Brnik, Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana.
Evropski potrošniki center osvešča letalske potnike o njihovih pravicah.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Brnik, Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana.
Evropski potrošniki center osvešča letalske potnike o njihovih pravicah.
Pravni svetovalec evropskega potrošniškega centra Blaž Možina.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Brnik, Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana.
Evropski potrošniki center osvešča letalske potnike o njihovih pravicah.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Brnik, Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana.
Evropski potrošniki center osvešča letalske potnike o njihovih pravicah.
Pravni svetovalec evropskega potrošniškega centra Blaž Možina.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Brnik, Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana.
Evropski potrošniki center osvešča letalske potnike o svojih pravicah.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.495 znakov (brez presledkov) oziroma 635 besed.
Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov