Na okrogli mizi o nujni prilagoditvi poslovnih modelov medijev

Ljubljana, 6. junija - Sodelujoči na okrogli mizi z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet, ki je danes potekala v okviru prve slovenske konference o digitalnem komuniciranju DIGGIT v Ljubljani, so se strinjali, da morajo klasični mediji prilagoditi svoje poslovne modele, če želijo preživeti v digitalni dobi.

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Predsednik uprave Infonet media Leo Oblak.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Predsednik uprave Infonet media Leo Oblak.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Predsednik uprave Infonet media Leo Oblak.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Računalniški strokovnjak Miha Mazzini in urednik pri časniku The Economist Mark Johnson.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Izvršni svetovalec pri družbi Digital Age Consulting Gregor Waller.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Urednik pri časniku The Economist Mark Johnson.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Izvršni svetovalec pri družbi Digital Age Consulting Gregor Waller.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Urednik pri časniku The Economist Mark Johnson.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Izvršni svetovalec pri družbi Digital Age Consulting Gregor Waller.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Računalniški strokovnjak Miha Mazzini.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Računalniški strokovnjak Miha Mazzini.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Urednik pri časniku The Economist Mark Johnson.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
V okviru prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, je potekala okrogla miza z naslovom Kako digitalne komunikacije in rešitve spreminjajo medijski svet.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.458 znakov (brez presledkov) oziroma 252 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

arh/uk
© STA, 2012