POPRAVEK: Razglašene najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji

Ljubljana, 29. februarja - V prvem odstavku vesti smo napačno zapisali, da gre za raziskavo Trusted Brand 2011. Gre namreč za raziskavo Trusted Brand 2012 in ne 2011. Popravljeno vest objavljamo v celoti.

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Direktor sektorja Reader's Digest Riko Rižnar, urednica revije Reader's Digest Lidija Petek in direktor marketinga Mladinska knjiga Iztok Sila.
Foto: Stanko Gruden/STA

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Direktor sektorja Reader's Digest Riko Rižnar, urednica revije Reader's Digest Lidija Petek in direktor marketinga Mladinska knjiga Iztok Sila.
Foto: Stanko Gruden/STA

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Direktor sektorja Reader's Digest Riko Rižnar, urednica revije Reader's Digest Lidija Petek in direktor marketinga Mladinska knjiga Iztok Sila.
Foto: Stanko Gruden/STA

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Urednica revije Reader's Digest Lidija Petek.
Foto: Stanko Gruden/STA

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Urednica revije Reader's Digest Lidija Petek in direktor marketinga Mladinska knjiga Iztok Sila.
Foto: Stanko Gruden/STA

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Direktor sektorja Reader's Digest Riko Rižnar.
Foto: Stanko Gruden/STA

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Direktor marketinga Mladinska knjiga Iztok Sila.
Foto: Stanko Gruden/STA

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Direktor sektorja Reader's Digest Riko Rižnar, urednica revije Reader's Digest Lidija Petek in direktor marketinga Mladinska knjiga Iztok Sila.
Foto: Stanko Gruden/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.102 znaka (brez presledkov) oziroma 550 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mke/kk
© STA, 2012