Razglašene najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji

Ljubljana, 29. februarja - Najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji so med drugim Renault, Gorenje, Telekom Slovenije, NLB, Zavarovalnica Triglav, Pop TV, Slovenske novice, Petrol. Med institucijami je največje zaupanje v poroko, sledi televizija, med poklici pa v gasilce. Zaupanje v EU in evro pa vedno bolj pada, kaže raziskava Trusted Brand 2011.

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Direktor sektorja Reader's Digest Riko Rižnar, urednica revije Reader's Digest Lidija Petek in direktor marketinga Mladinska knjiga Iztok Sila.
Foto: Stanko Gruden/STA

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Direktor sektorja Reader's Digest Riko Rižnar, urednica revije Reader's Digest Lidija Petek in direktor marketinga Mladinska knjiga Iztok Sila.
Foto: Stanko Gruden/STA

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Direktor sektorja Reader's Digest Riko Rižnar, urednica revije Reader's Digest Lidija Petek in direktor marketinga Mladinska knjiga Iztok Sila.
Foto: Stanko Gruden/STA

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Urednica revije Reader's Digest Lidija Petek.
Foto: Stanko Gruden/STA

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Urednica revije Reader's Digest Lidija Petek in direktor marketinga Mladinska knjiga Iztok Sila.
Foto: Stanko Gruden/STA

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Direktor sektorja Reader's Digest Riko Rižnar.
Foto: Stanko Gruden/STA

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Direktor marketinga Mladinska knjiga Iztok Sila.
Foto: Stanko Gruden/STA

Ljubljana, Hotel Cubo.
Predstavitev rezultatov vseevropske raziskave Trusted Brand 2012 revije Reader's Digest ter razglasitev imen 40 domačih in mednarodnih blagovnih znamk, ki so med slovenskimi potrošniki najbolj zaupanja vredne.
Direktor sektorja Reader's Digest Riko Rižnar, urednica revije Reader's Digest Lidija Petek in direktor marketinga Mladinska knjiga Iztok Sila.
Foto: Stanko Gruden/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.762 znakov (brez presledkov) oziroma 492 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mke/kk
© STA, 2012