The Economist: Limonada na kolesih

London, 28. avgusta - TISK/TUJINA/VELIKA BRITANIJA/THE ECONOMIST
V začetku leta je Ford razkril ambiciozen načrt za proizvodnjo "globalnega avtomobila", ki bi ga naj proizvajala podjetja širom Evrope in Amerike. Desetega avgusta je Toyota izstopila iz svojih konzervativnih okvirov in za predsednika imenovala učinkovitega managerja Hiroshija Okudo, z jasnim ciljem, da naredi najučinkovitejše avtomobilsko podjetje na svetu še bolj učinkovito. Spremembe v svojem vodstvu pa je napovedalo tudi podjetje General Motors (GM), ki se bo predvsem poskušalo znebiti stare birokratske navlake, piše v zadnji številki britanski tednik The Economist.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.653 znakov (brez presledkov) oziroma 317 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

js/zj
© STA, 1995