Rogaška prihaja na ameriški trg z lastno blagovno znamko
New York, 4. februarja - Slovenski proizvajalec kristala Steklarna Rogaška se vrača na ameriško tržišče, vendar tokrat pod lastno blagovno znamko, ki jo bo poskušal spraviti v promet tudi v trgovinah višjega cenovnega razreda.
ZDA, New York.
Slovenski proizvajalec kristala Steklarna Rogaška se vrača na ameriško tržišče, vendar tokrat pod lastno blagovno znamko, ki jo bo poskušal spraviti v promet tudi v trgovinah višjega cenovnega razreda.
Foto: Robert Poredoš/STA
ZDA, New York.
Slovenski proizvajalec kristala Steklarna Rogaška se vrača na ameriško tržišče, vendar tokrat pod lastno blagovno znamko, ki jo bo poskušal spraviti v promet tudi v trgovinah višjega cenovnega razreda.
Foto: Robert Poredoš/STA
ZDA, New York.
Slovenski proizvajalec kristala Steklarna Rogaška se vrača na ameriško tržišče, vendar tokrat pod lastno blagovno znamko, ki jo bo poskušal spraviti v promet tudi v trgovinah višjega cenovnega razreda.
Foto: Robert Poredoš/STA
ZDA, New York.
Slovenski proizvajalec kristala Steklarna Rogaška se vrača na ameriško tržišče, vendar tokrat pod lastno blagovno znamko, ki jo bo poskušal spraviti v promet tudi v trgovinah višjega cenovnega razreda.
Foto: Robert Poredoš/STA
ZDA, New York.
Slovenski proizvajalec kristala Steklarna Rogaška se vrača na ameriško tržišče, vendar tokrat pod lastno blagovno znamko, ki jo bo poskušal spraviti v promet tudi v trgovinah višjega cenovnega razreda.
Foto: Robert Poredoš/STA
ZDA, New York.
Slovenski proizvajalec kristala Steklarna Rogaška se vrača na ameriško tržišče, vendar tokrat pod lastno blagovno znamko, ki jo bo poskušal spraviti v promet tudi v trgovinah višjega cenovnega razreda.
Foto: Robert Poredoš/STA
Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 918 znakov (brez presledkov) oziroma 171 besed.
Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov