Google s pomočjo podatkov o brskanju v ciljano oglaševanje

San Francisco, 15. marca - Ameriški spletni gigant Google bo zbrane podatke o brskalnih navadah internetnih uporabnikov uporabil za ciljano spletno oglaševanje, kar pomeni, da bo poskusil vsakemu uporabniku prikazati takšne oglase, ki najbolj ustrezajo njegovim hobijem oz. interesom, poroča ameriška tiskovna agencija AP.

Belgija, Bruselj.
Predstavitev nove posodobljene različice aplikacije Google Earth.
Amit Sood z Googla in evropski komisar za pomorske zadeve in ribištvo Joe Borg.
Foto: Thierry Monasse/STA
Arhiv STA

Belgija, Bruselj.
Predstavitev nove posodobljene različice aplikacije Google Earth.
Evropski komisar za pomorske zadeve in ribištvo Joe Borg.
Foto: Thierry Monasse/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.599 znakov (brez presledkov) oziroma 263 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

arh/uk
© STA, 2009