Kuneva: Vsak tretji spletni kupec letalske karte zaveden

Bruselj, 8. maja - Nesprejemljivo je, da je vsak tretji, ki želi na spletu rezervirati letalsko vozovnico, opeharjen ali zaveden, je danes v Bruslju poudarila komisarka za zaščito potrošnikov Meglena Kuneva ob vmesni predstavitvi preiskave nepoštene prodaje letalskih vozovnic na spletu. Sankcij za zdaj ne bo, kršitelji imajo še eno leto časa, da popravijo vtis.

Belgija, Bruselj.
Komisarka za zaščito potrošnikov Meglena Kuneva ob predstavitvi preiskave nepoštene prodaje letalskih vozovnic na spletu.
Foto: Thierry Monasse/STA

Belgija, Bruselj.
Komisarka za zaščito potrošnikov Meglena Kuneva ob predstavitvi preiskave nepoštene prodaje letalskih vozovnic na spletu.
Foto: Thierry Monasse/STA

Belgija, Bruselj.
Komisarka za zaščito potrošnikov Meglena Kuneva ob predstavitvi preiskave nepoštene prodaje letalskih vozovnic na spletu.
Foto: Thierry Monasse/STA

Belgija, Bruselj.
Komisarka za zaščito potrošnikov Meglena Kuneva ob predstavitvi preiskave nepoštene prodaje letalskih vozovnic na spletu.
Foto: Thierry Monasse/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.347 znakov (brez presledkov) oziroma 397 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

pm/sk
© STA, 2008