Evropska komisija za zaščito potrošnikov v digitalni dobi

pišeta Marko Vukovič in Beti Gačnik

Ljubljana, 15. marca - Potrošnik je za Evropsko komisijo "bistven" del notranjega trga EU. Nova strategija Bruslja za potrošnike za obdobje do leta 2013 zato predvideva posodobitev in prilagoditev mehanizmov zaščite potrošnikov nakupom preko medmrežja, je na novinarski konferenci ob 15. marcu, svetovnem dnevu potrošnikov, povedala vodja predstavništva Evropske komisije v Sloveniji Mihela Zupančič. Pri uradu za varstvo potrošnikov pa sta prav danes dva izbrana koncesionarja začela z brezplačnim svetovanjem potrošnikom.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.598 znakov (brez presledkov) oziroma 449 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

bg/mv/bdo
© STA, 2007