Slovenska podjetja po vstopu Slovenije v EU čutijo poseldice pravil skupne trgovinske politike EU

piše Alen Pivk

Ljubljana, 16. aprila - Slovenska podjetja so ob vstopu Slovenije v Evropsko unijo 1. maja lani pridobila širok evropski notranji trg s skoraj 450 milijoni potencialnih potrošnikov, na katerem za prodajo njihovih izdelkov in storitev ni nobenih omejitev. Članstvo v EU pa je prineslo tudi nekatere negativne posledice. Prenehali so namreč veljati prostocarinski sporazumi z državami nekdanje Jugoslavije ter z edinima članicama sporazuma Cefta, ki nista vstopili v EU, Romunijo in Bolgarijo. Trgovinska politika je namreč v celoti in brez izjem urejena na ravni EU.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.719 znakov (brez presledkov) oziroma 719 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

ap/sgo
© STA, 2005