Dnevnik: Nebodijihtreba (25. 11.)

Ljubljana, 24. novembra - KD Holding si bo leto 2003 še kako dobro zapomnil. Svoje lastniške lovke je namreč želel raztegniti tudi na turizem, zato se je zapičil v Globtour, potovalno agencijo s sicer uveljavljeno blagovno znamko, a v zadnjem desetletju z bolj piškavimi poslovnimi rezultati. Da bi bil scenarij še bolj temačen, mu je prodajalec, Autocommerce, v svežnju z ljubljanskim Globtourjem podtaknil še istoimensko turistično agencijo v Pragi, za katero pa se je kmalu izkazalo, da je maček v žaklju, piše Tatjana Pihlar v Dnevniku.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.393 znakov (brez presledkov) oziroma 263 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mce/pse
© STA, 2004