Borut Pahor je v volilni kampanji na informativnih oddajah imel največ prostora

Ljubljana, 6. julija - Inštitut za civilizacijo in kulturo je danes predstavil prve rezultate raziskave o medijskem spremljanju volilne kampanje za volitve poslancev v Evropski parlament. Predmet analize (uporabili so metodo analizo vsebine) so štirje slovenski dnevniki (Delo, Dnevnik, Slovenske novice in Večer) ter tri osrednje informativne oddaje (Dnevnik in Odmevi na Televiziji Slovenija ter 24 ur na POP TV). Glede na kriterije (prispevki so bili objavljeni med 10. majem in 11. junijem, nanašali so se neposredno na volitve za Evropski parlament, v njih pa nastopajo kandidati, kandidatne liste, stranke, člani drugih strank, itd.) je bila predstavljane analiza treh omenjenih informativnih oddaj. Največ izjav na omenjeno temo je bilo zabeleženih prvi teden kampanje (10. do 16. maj), v njih je prevladovala tema o strankarski politiki. Kar se tiče zastopanosti kandidatov in list, pa je v vseh treh oddajah povprečno največ pozornosti bilo namenjene ZLSD, in sicer 19,4 odstotka, predsednik omenjene stranke Borut Pahor, ki je tudi izvoljen za poslanca v EP, pa vodi med največkrat pojavljenimi kandidati na informativnih oddajah. Celotna analiza bo predstavljena septembra.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.186 znakov (brez presledkov) oziroma 607 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

er/lz
© STA, 2004