Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Prvi mož Perutnine Ptuj Roman Glaser: V promocijo na tujih trgih več naložb

Gornja Radgona, 29. avgusta - Prepoznavnost slovenskih živilskih proizvodov na tujih trgih je precej nizka, zato so kljub kakovosti uvrščeni v nižje cenovne razrede, v katere se uvršča večina proizvodov iz držav jugovzhodne Evrope, je dejal predsednik uprave in generalni direktor Perutnine Ptuj Roman Glaser. Med poglavitnimi vzroki za tovrstni položaj slovenske živilsko-predelovalne industrije na tujih trgih, še zlasti na evropskem, je Glaser izpostavil premajhno vključenost slovenskih podjetij v evropske gospodarske tokove ter nezadostno združevanje izvoznih zmogljivosti Slovenije, prav pa bi bilo po njegovih besedah treba povečati obseg vlaganj v promocijo na tujih trgih.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.416 znakov (brez presledkov) oziroma 251 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

sim/nr/bdo
© STA, 2003