Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Popravek ponedeljkove vesti z naslovom Tuje tiskovne agencije o Sloveniji (4.8.)

Ljubljana, 5. avgusta - V ponedeljkovi vesti z naslovom Tuje tiskovne agencije o Sloveniji (4. 8.) je STA v več delih napačno povzela poročanje tiskovnih agencij Hina in Fena o knjigi, v kateri naj bi bilo govora o vojaškem udaru v Sloveniji. Avtorstvo knjige je napačno pripisano predsedniku SDS Janezu Janši, čeprav sta agenciji Hina in Fena avtorstvo pripisali novinarju POP TV, napačno STA tudi piše, da naj bi bila knjiga poskus diskreditacije bivšega in sedanjega predsednika države Milana Kučana in Janeza Drnovška - agenciji Hina in Fena tega nista zapisali, temveč poročali, da gre po mnenju opozicije za poceni poskus zmanjšanja njenih možnosti pred parlamentarnimi volitvami v prihodnjem letu. OBJAVLJAMO POPRAVLJENO VEST:

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 690 znakov (brez presledkov) oziroma 115 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

np/mz
© STA, 2003