Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Nova tehnološka linija v Perutnini Ptuj

Ptuj, 4. decembra - Perutnina Ptuj s svojo blagovno znamko postaja ena od identifikacijskih točk Slovenije v gospodarskem prostoru ne samo v Srednji Evropi, ampak še posebej na zahtevnem tržišču Evropske unije, je danes ob obisku v ptujski Perutnini dejal predsednik države Milan Kučan. Dodal je, da se mu to dejstvo zdi zelo pomembno tudi kot odgovor na tiste neutemeljene bojazni, da bi Slovenija s svojim vključevanjem v EU lahko izgubila svojo identiteto. Po Kučanovih besedah je namreč tudi gospodarska identiteta, ki se kaže v kakovostnih blagovnih znamkah, ob kulturi in jeziku sestavni del nacionalne identitete. Kučan je še menil, da v Perutnini razmišljajo in načrtujejo ne samo kot slovensko in regionalno, temveč tudi kot mednarodno podjetje, ki zelo veliko daje na kakovost svojih proizvodov ter na ohranjanje in uveljavljanje svoje blagovne znamke.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 350 znakov (brez presledkov) oziroma 61 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

tk/ap
© STA, 2001