Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Stranke pred volitvami 2000 več oglaševale na TV

Ljubljana, 24. oktobra - Septembra letos - torej v času predvolilne kampanje - je Inštitut za raziskovanje medijev Mediana v primerjavi z oglaševanjem pred prejšnjimi parlamentarnimi volitvami leta 1996 zabeležil manj oglaševanja strank v dnevnih časnikih in revijah ter porast njihovega oglaševanja na televiziji. Delno je porastlo tudi oglaševanje na zunanjih plakatnih površinah in na radiu, prvič pa so letos zabeležili oglaševanje na internetu. V časnikih je bila vodilna oglaševalka Socialdemokratska stranka Slovenije (SDS), v časopisih in revijah je bilo največ oglasov Liberalne demokracije Slovenije (LDS), SLS+SKD Slovenske ljudske stranke in Združene liste socialnih demokratov (ZLSD), na televiziji pa LDS, SLS+SKD in SDS. Na radiu je Mediana zabeležila predvsem oglasna sporočila ZLSD, na internetu pa LDS, je na novinarski konferenci povedala direktorica Mediane Janja Božič Marolt.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 420 znakov (brez presledkov) oziroma 80 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mn/vp
© STA, 2000