Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Luka Koper in izzivi razvoja infrastrukture

Koper, 23. oktobra - Dejstvo je, da je nadaljnji razvoj koprskega pristanišča, katerega dejavnost predstavlja 10 odstotkov bruto družbenega proizvoda, tesno povezan z razvojem prometne infrastrukture, tako železniške kot avtocestne. Sogovorniki v radijski oddaji Studio ob 17. so soglašali, da je gradnja drugega železniškega tira Koper-Divača nujna, začeti pa se mora pred vstopom Slovenije v EU, avtocestna povezava do Kopra pa mora biti končana do leta 2004. Prav tako so odločno izpostavili tudi nasprotovanje italijanskih državnih in lokalnih oblasti, ki ovirajo udejanjanje slovenskih infrastrukturnih projektov na Primorskem, predvsem tistih, povezanih z Luko Koper. Gostje oddaje, namenjene aktualnim vprašanjem v zvezi z Luko Koper, so bili predsednik uprave Luke Koper Bruno Korelič, direktor Slovenskih železnic (SŽ) Igor Zajec in državni sekretar za železnice na ministrstvu za promet in zveze Slavko Hanželj.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.333 znakov (brez presledkov) oziroma 554 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

sp/vp
© STA, 2000