Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Uradno odprtje 4. slovenske konference o odnosih z javnostmi

Portorož, 20. oktobra - Stroka odnosov z javnostmi ni le potreba, temveč nuja in vsakodnevna zahteva organizacij in posameznikov, predvsem pa ni prodajanje megle ali okrasno dopolnilo medijskih akcij, je resna in odgovorna dejavnost, katere cilj je ustvarjanje konkretnih vrednosti organizacij, profitnih in neprofitnih, je ob uradnem začetku četrte slovenske konference o odnosih z javnostmi v Portorožu povedala predsednica Slovenskega društva za odnose z javnostmi Nada Serajnik Sraka. Pred praznovanjem 10-letnice društva prihodnji mesec je predsednica kritično ocenila tudi razvoj stroke, ki v Sloveniji še ni razumljena in zato podcenjena, ter nadaljnji razvoj predstavila na strokovnih temeljih, ki jih bodo opredeljevali enotno delovno okolje in standardi dela v stroki.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.493 znakov (brez presledkov) oziroma 386 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

sp/mkr
© STA, 2000