Delo: V mejah dobrega okusa (20. 10.)

Ljubljana, 19. oktobra - SLS+SKD je na volitvah pogorela na vsej črti med drugim tudi zaradi blagovne znamke Marjana Podobnika, ki gre vse teže v prodajo. Zato ta hip ni pravo vprašanje, ali se je volilno telo zasukalo v levo, temveč ali je ljudem dovolj oblastne samovolje, ki jo je LDS vsaj znala zaviti v celofan. Kakorkoli že, volilni razplet je poučen tudi za zmagovalce. Četudi se jim zdi, da še niso dovolj bogati, ljudje od njih pričakujejo, da bodo slo po oblasti in privilegijih kazali v mejah dobrega okusa, v Delovem komentarju piše Vili Einspieler.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.256 znakov (brez presledkov) oziroma 226 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

jap/ts
© STA, 2000