Ženske v politiki v očeh medijev

Ljubljana, 3. julija - MEDIJI/ŽENSKA
Pogostost pojavljanja žensk v slovenskih medijih (27,3 odstotka) je veliko manjša od pojavljanja moških (72,7 odstotka), kar pogojuje zlasti izbor tem in dogodkov, v katerih so bolj prisotni moški. Ženske (10,6 odstotka) so v slovenskih medijih bolj pogosto kot moški (0,9 odstotka) prikazane v povezavi z družinskimi člani, moški pa v političnih in vojaških temah, kažejo izsledki mednarodne raziskave Global Media Monitoring Project 2000, v kateri je poleg 70 držav sodelovala tudi Slovenija. Omenjeno raziskavo je v državnem zboru na drugem srečanju slovenskih občinskih in mestnih svetnic predstavila koordinatorica slovenskega projekta Doroteja Verša. Tema srečanja je bila Ženske v politiki v očeh medijev, organizirala pa sta ga Urad za žensko politiko in komisija DZ za politiko enakih možnosti.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.570 znakov (brez presledkov) oziroma 443 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

are/ps
© STA, 2000