Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Problemi ocenjevanja in devetletna osnovna šola zbrani v zborniku

Ljubljana, 22. junija - Ocenjevanje znanja je zahteven in integralen del izobraževalnega procesa, je pa tudi ena najbolj občutljivih dejavnosti, ki je še vedno domena predvsem učiteljev, sta na današnji predstavitvi zbornika z naslovom Problemi ocenjevanja in devetletna osnovna šola poudarila njegova urednika Janez Krek in Majda Cencič. V zborniku, ki naj bi služil predvsem kot pomoč učiteljem in študentom - bodočim učiteljem, je objavljenih 18 prispevkov, ki so bili predstavljeni na strokovnem srečanju Slovenskega društva pedagogov, posvečenem ocenjevanju znanja, ki je potekalo v Ljubljani decembra lani.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.518 znakov (brez presledkov) oziroma 256 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mn/mk
© STA, 2000