Za valentinovo se obdaruje tretjina Slovencev

Ljubljana, 14. februarja - Za valentinovo se obdaruje tretjina Slovencev, največ v generaciji Y ter dvakrat več vezanih kot samskih, ugotavlja Inštitut Mediana. Za generacijo baby boom nakupovanje daril za valentinovo ni značilno.

Ljubljana. V Sloveniji imamo bogato tradicijo podarjanja cvetov pa tudi praznovanja ljubezni in prebujanja narave, ki ga obsega tudi valentinovo. Foto: Sani Karić/STA Arhiv STA

Ljubljana.
V Sloveniji imamo bogato tradicijo podarjanja cvetov pa tudi praznovanja ljubezni in prebujanja narave, ki ga obsega tudi valentinovo.
Foto: Sani Karić/STA
Arhiv STA

Vezani tudi bolj cenijo družino, ta jim je bolj pomembna kot kariera. Veliko večji odstotek samskih, ki so jim bolj pomembni prijatelji in družabno življenje, pa je pripravljenih žrtvovati čas z družino, da bi napredovali v karieri.

Razlike med vezanimi in samskimi se kažejo tudi v življenjskem slogu, spremljanju medijev in nakupovalnih ter prehranjevalnih navadah. Samski nakupujejo redkeje in ugodnejše kot vezani. Slednji pa si pogosteje vzamejo čas za kuhanje.

Samski med dopustom raje potujejo po različnih državah z avtobusom in nahrbtnikom. Vezani pa pogosteje kot samski za dopust izberejo toplice.

lem/apo
© STA, 2025