Big Bang tudi na hrvaškem trgu pod lastno blagovno znamko

Ljubljana/Zagreb, 11. februarja - Trgovec z elektroniko Big Bang bo dve leti po prevzemu hrvaške družbe Sancta Domenica tudi na hrvaškem trgu posloval pod blagovno znamko Big Bang.

Zagreb. Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji. Foto: Big Bang

Zagreb.
Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji.
Foto: Big Bang

Zagreb. Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji. Foto: Big Bang

Zagreb.
Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji.
Foto: Big Bang

Zagreb. Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji. Foto: Big Bang

Zagreb.
Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji.
Foto: Big Bang

Zagreb. Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji. Foto: Big Bang

Zagreb.
Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji.
Foto: Big Bang

Zagreb. Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji. Foto: Big Bang

Zagreb.
Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji.
Foto: Big Bang

Zagreb. Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji. Foto: Big Bang

Zagreb.
Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji.
Foto: Big Bang

Zagreb. Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji. Foto: Big Bang

Zagreb.
Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji.
Foto: Big Bang

Zagreb. Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji. Foto: Big Bang

Zagreb.
Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji.
Foto: Big Bang

Zagreb. Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji. Foto: Big Bang

Zagreb.
Big Bang še dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica, bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji.
Foto: Big Bang

Vse poslovalnice bodo v prihodnjih dneh zaživele v novi podobi, hkrati s preimenovanjem je Big Bang v novem varaždinskem nakupovalnem središču Green Park odprl svojo 10. poslovalnico na hrvaškem trgu. Spomladi bo prenovljena in razširjena tudi poslovalnica v zagrebškem City Center One West. Že v začetku leta so odprli tudi novo centralno skladišče v Sveti Nedelji.

V skupini so zadovoljni s prevzemom na Hrvaškem, načrte so presegli, prihodke so povečali za tretjino na 165 milijonov evrov, število zaposlenih povečali za 40 odstotkov. Do leta 2028 želijo prodajo na Hrvaškem povečati na 250 milijonov evrov evrov, na ravni celotne skupine pa ustvariti več kot 600 milijonov evrov prihodkov.

jb/zc
© STA, 2025