S predlogom zakona o medijih se po mnenju oglaševalske zbornice odpirajo vrata političnemu vplivu na medije

Ljubljana, 4. februarja - Na predlog novega zakona o medijih so se odzvali tudi v Slovenski oglaševalski zbornici. Opozarjajo, da se s predlogom odpirajo vrata političnemu vpliva na medije, med problematičnimi elementi izpostavljajo tudi slabo definirano nezdružljivost opravljanja oglaševalske in medijske dejavnosti.

Ljubljana. Logotip Slovenske oglaševalske zbornice. Foto: SOZ Arhiv SOZ

Ljubljana.
Logotip Slovenske oglaševalske zbornice.
Foto: SOZ
Arhiv SOZ

Pri Slovenskem združenju medijev, ki deluje pod okriljem zbornice, pozdravljajo prizadevanja vlade za posodobitev medijske zakonodaje. Ob tem izražajo zaskrbljenost, saj menijo, da predlog novega zakona uvaja spremembe, ki bodo odprla vrata političnemu vplivu ter ogrožale novinarsko neodvisnost in ekonomsko vzdržnost slovenskih medijev.

Med najbolj problematičnimi elementi zakona med drugim izpostavljajo tudi postopek dodelitve finančne podpore medijem, postopek pri državnem oglaševanju in obsežno pristojnost Akosa.

vte/mo/mo
© STA, 2025