Letošnja Ema z večjo gledanostjo mladih

Ljubljana, 4. februarja - Letošnja Ema, na kateri je slavil pevec in imitator Klemen Slakonja s skladbo How Much Time Do We Have Left, je bila v času predvajanja najbolj gledana vsebina na slovenskih televizijah. Oddajo Ema je spremljalo sedemkrat več mladih, starih med 15 in 34 let, kot običajno. Na spletu je zabeležila 329.000 dodatnih ogledov.

Ljubljana. Pevec Klemen Slakonja. Foto: Nebojša Tejić/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Pevec Klemen Slakonja.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Vsaj minuto letošnje Eme si je ogledalo 514.000 posameznikov, starejših od štirih let. Izbor za Pesem Evrovizije je na spletnih platformah rtvslo.si in RTV 365 dosegla 329.000 ogledov.

Slovenske kandidatke za letošnje tekmovanje za pesem Evrovizije, ki bo maja v Švici, so na platformi YouTube v prvem dnevu skupaj zabeležile 200.000 ogledov, med njimi ima največ ogledov zmagovalna skladba How Much Time Do We Have Left z okoli 120.000 ogledov.

nak/kb/kb
© STA, 2025