V prenovljeni koprski turistični strategiji glavni poudarek na desezonalizaciji
Koper, 22. januarja - Koprska občina je prenovila strategijo razvoja in trženja turizma do leta 2025, spremembe pa se osredotočajo predvsem na desezonalizacijo. Kot so pojasnili, so bili namreč temeljni kazalniki turizma iz strategije, ki so jo potrdili leta 2017, preseženi že v prvih dveh letih po začetku izvajanja.
Izola.
Pogled na slovensko obalno mesto Koper ter Luko Koper iz Izole.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA
V Kopru si želijo predvsem celoletnega turizma višje kakovosti in dodane vrednosti. Kot so na občini pojasnili za STA, tak turizem krepi kakovost bivanja, vrednost lokalnih pridelkov, priložnosti za delo doma ter močno istrsko identiteto živahnega obmorskega mesta Koper in pristnega zelenega podeželja.
Za dosego teh ciljev je občina v strategiji opredelila razvojni koncept Nekaj več in veliko bolje. Nova strategija se namreč bolj kot na količinsko rast usmerja v rast kakovosti in dodane vrednosti.