Sušelj: Vodstvo UKC bi moralo javnost samo obvestiti o zaprtem heliportu
Ljubljana, 14. januarja - Vodstvo ljubljanskega kliničnega centra bi moralo samo obvestiti javnost in paciente o zaprtem heliportu, je za STA ocenil zastopnik pacientovih pravic Marjan Sušelj. Zdi se mu nerazumljivo, da popravilo heliporta traja skoraj tri mesece. Ministrstvo za zdravje bi moralo od ljubljanskega UKC zahtevati takojšnje učinkovito ukrepanje, je prepričan.
Ljubljana, UKC.
Pristajališče za helikopterje na vrhu Univerzitetnega kliničnega centra (UKC) Ljubljana.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Delujočega heliporta si želijo tudi v Zvezi organizacij pacientov Slovenije, je za STA poudaril generalni sekretar zveze Gregor Cuzak. Upajo, da bo vodstvo UKC Ljubljana zbralo moči in rešilo to težavo.
Heliport UKC Ljubljana je zaradi okvare protipožarnega sistema od 21. oktobra lani zaprt. Helikopterji zato pristajajo v vojašnici v Mostah, nato pa bolnike z reševalnim vozilom prepeljejo v UKC. Njihova pot do oskrbe v UKC je tako daljša za 40 do 45 minut.