Tudi letos s kampanjo Petarde? Ne, hvala! opozorili na vpliv pirotehnike na živali

Ljubljana, 9. decembra - V družbi TAM-TAM so v sodelovanju s partnerji letos 12. leto zapored pripravili kampanjo Petarde? Ne hvala!, s katero širšo javnost nagovarjajo k opustitvi uporabe pirotehnike. Tudi letos se v kampanji osredotočajo na neprijetne posledice, ki jih zaradi pirotehnike doživljajo hišni ljubljenčki.

Sporočilo letošnje kampanje je Oni slišijo tvoje petarde. A ti slišiš njihov strah?, je dejala glavna kreativna direktorica iz DROM agency Milena Jakovljević. S kampanjo želijo nagovoriti najstnike, predvsem fante, ki jih uporaba pirotehnike najbolj zanima.

Strah, ki ga živali občutijo ob pokanju petard, jim povzroča velik stres, ki lahko poslabša bolezenska stanja oziroma zmanjša odpornost, je pojasnil direktor Veterinarske postaje Ljubljana Marko Oman. Hude posledice za živali pa ima tudi svetloba, ki jo pirotehnična sredstva oddajajo.

mde/mo
© STA, 2024