Na konferenci globalnega učenja o vlogi učiteljev pri učenju o celostnem razumevanju miru

Ljubljana, 27. novembra - Učenci so danes soočeni z mnogimi negotovostmi, zato je naloga učiteljev, da jim nudijo varnost, ustvarjajo varne prostore, omogočajo vključevanje in skrbijo za njihovo dobrobit, je na deveti nacionalni konferenci globalnega učenja v organizaciji Društva Humanitas, poudarila glavna govorka konference Mari Annne Okkolin, so sporočili iz društva.

Ljubljana, Cankarjev dom. Nacionalna konferenca globalnega učenja v organizaciji Društva Humanitas. Foto: Katja Cankar

Ljubljana, Cankarjev dom.
Nacionalna konferenca globalnega učenja v organizaciji Društva Humanitas.
Foto: Katja Cankar

Ljubljana, Cankarjev dom. Nacionalna konferenca globalnega učenja v organizaciji Društva Humanitas. Glavna govorka konference Mari Anne Okkolin. Foto: Katja Cankar

Ljubljana, Cankarjev dom.
Nacionalna konferenca globalnega učenja v organizaciji Društva Humanitas.
Glavna govorka konference Mari Anne Okkolin.
Foto: Katja Cankar

Ljubljana, Cankarjev dom. Nacionalna konferenca globalnega učenja v organizaciji Društva Humanitas. Foto: Katja Cankar

Ljubljana, Cankarjev dom.
Nacionalna konferenca globalnega učenja v organizaciji Društva Humanitas.
Foto: Katja Cankar

V uvodnem predavanju z naslovom Zakaj potrebujemo učenje za mir je sociologinja pri finski nevladni organizaciji RKI Okkolin med drugim spregovorila o temeljnih konceptih znotraj izobraževanje za mir in poudarila, da se tudi v šolskih okoljih mir začne znotraj vsakega posameznika.

Njenemu predavanju je sledil sklop vzporednih delavnic, na katerih so udeleženci spoznali nekaj praktičnih primerov, kako o težkih temah, kot so vojna, strukturno nasilje in podobno, spregovoriti z mladimi.

vi/mo/mo
© STA, 2024