SŽ: Zeleni vlak bo vozil tudi v prihodnje, boljša bo tudi povezava Ljubljane z Zagrebom

Ljubljana, 21. novembra - Zeleni vlak oz. sezonski vlak po Istri, do Pulja in nazaj, bo vozil tudi v prihodnje, a s prestopanjem v Buzetu, so za STA danes sporočili iz Slovenskih železnic. Napovedali so tudi boljše vlake med Ljubljano in Reko, s hrvaškimi železnicami pa se dogovarjajo še o boljši povezavi oz. pogostejših vožnjah vlakov med prestolnicama obeh držav.

Zagreb. Predstavniki potniškega prometa slovenskih (SŽ-PP) in hrvaških železnic (HŽPP) so na sestanku med drugim govorili o ohranitvi Zelenega vlaka ter nekatere druge povezave med Slovenijo in Hrvaško, s poudarkom na boljši vožnji vlakov med Ljubljano in Reko ter vpeljavi dodatnih povezav med Ljubljano in Zagrebom. Foto: Slovenske železnice

Zagreb.
Predstavniki potniškega prometa slovenskih (SŽ-PP) in hrvaških železnic (HŽPP) so na sestanku med drugim govorili o ohranitvi Zelenega vlaka ter nekatere druge povezave med Slovenijo in Hrvaško, s poudarkom na boljši vožnji vlakov med Ljubljano in Reko ter vpeljavi dodatnih povezav med Ljubljano in Zagrebom.
Foto: Slovenske železnice

Zagreb. Predstavniki potniškega prometa slovenskih (SŽ-PP) in hrvaških železnic (HŽPP) so na sestanku med drugim govorili o ohranitvi Zelenega vlaka ter nekatere druge povezave med Slovenijo in Hrvaško, s poudarkom na boljši vožnji vlakov med Ljubljano in Reko ter vpeljavi dodatnih povezav med Ljubljano in Zagrebom. Foto: Slovenske železnice

Zagreb.
Predstavniki potniškega prometa slovenskih (SŽ-PP) in hrvaških železnic (HŽPP) so na sestanku med drugim govorili o ohranitvi Zelenega vlaka ter nekatere druge povezave med Slovenijo in Hrvaško, s poudarkom na boljši vožnji vlakov med Ljubljano in Reko ter vpeljavi dodatnih povezav med Ljubljano in Zagrebom.
Foto: Slovenske železnice

Slovenske železnice so tako na sestanku s hrvaškimi železnicami ta teden dosegle dogovor o ohranitvi Zelenega vlak, ki povezuje Divačo in Pulj v času poletne sezone. Povezavo bodo ohranili z zagotavljanjem zvez v Buzetu, kjer bo na prestop treba čakati med 10 do 15 minut.

Slovenske železnice so na sestanku dale tudi pobudo za še več povezav med Ljubljano in Zagrebom, ki bi jih vpeljali še letos. Pogovori so po navedbah Slovenskih železnic potekali v smeri, da ponudijo povezave s prestopom v Dobovi.

tib/zc/zc
© STA, 2024