V predorih na drugem tiru bo treba zgraditi pet mostov
Črni Kal, 7. novembra - Med gradnjo drugega železniškega tira Divača-Koper so delavci naleteli na izziv, saj bo treba v predorih zaradi pojava kraških jam poskrbeti za pet premostitvenih konstrukcij. Te bodo dolge tudi do 40 metrov, gradnja v šestkilometrskih predorih pa bo zahtevna, saj so pogoji zanjo pod zemljo v kraškem svetu zelo specifični.
Črni Kal, tunel T2.
Novinarska konferenca o gradnji premostitvenih konstrukcij na trasi drugega tira.
Jama 66.
Foto: Matej Arh/STA
Črni Kal, tunel T2.
Novinarska konferenca o gradnji premostitvenih konstrukcij na trasi drugega tira.
Jama 66.
Foto: Matej Arh/STA
Črni Kal, tunel T2.
Novinarska konferenca o gradnji premostitvenih konstrukcij na trasi drugega tira.
Gradbena dela v tunelu T2.
Foto: Matej Arh/STA
Črni Kal, tunel T2.
Novinarska konferenca o gradnji premostitvenih konstrukcij na trasi drugega tira.
Jama 66.
Foto: Matej Arh/STA
Črni Kal, tunel T2.
Novinarska konferenca o gradnji premostitvenih konstrukcij na trasi drugega tira.
Gradbena dela v tunelu T2.
Foto: Matej Arh/STA
Črni Kal, tunel T2.
Novinarska konferenca o gradnji premostitvenih konstrukcij na trasi drugega tira.
Generalni direktor 2TDK Matej Oset.
Foto: Matej Arh/STA
Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.954 znakov (brez presledkov) oziroma 584 besed.
Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov