Pristojni začeli sodelovati pri nadzoru oglaševanja prehranskih dopolnil
Ljubljana, 7. novembra - Agencija za komunikacijska omrežja in storitve ter inšpektorat za kulturo in medije sta začela pri nadzoru oglaševanja prehranskih dopolnil sodelovati z zdravstvenim inšpektoratom. Število kršitev oglaševanja teh se namreč povečuje.
Lani je zdravstveni inšpektorat pri nosilcih ugotovil 23 neskladnosti v zvezi z navajanjem zdravljenja bolezni, letos pa že 47, so na skupni novinarski konferenci sporočili predstavniki institucij.
Agencija ter inšpektorat za kulturo in medije sta v prihodnjih mesecih napovedala stopnjevanje aktivnosti na področju oglaševanja v medijih. Kot so potrdili, doslej izdajateljem medijev še niso izrekli kazni zaradi oglaševanja prehranskih dopolnil.
Čeprav so prehranska dopolnila lahko koristna, ne zdravijo in niso bližnjica do zdravja, so opozorili z Nacionalnega inštituta za javno zdravje.