Urbanija: Kot direktor Ukoma sem se zavzemal za nediskriminatorno obravnavo medijev
Ljubljana, 15. novembra - Uroš Urbanija, ki je urad vlade za komuniciranje vodil v času vlade Janeza Janše, je pred preiskovalno komisijo DZ, ki preiskuje sume nezakonitega financiranja strank, dejal, da se je pri oglaševanju vlade zavzemal za nediskriminatorno in antimonopolno obravnavo medijev, pri čemer ga lastništvo medijev ni zanimalo.
Urbanija je kot direktor Ukoma pripravil uredbo o oglaševanju blagovne znamke I feel Slovenija, ki bi zavezovala vlado in ministrstva, da lahko posameznemu mediju namenijo največ 20 odstotkov oglaševalskega proračuna. Ker uredba ni imela pravne podlage, jo je spremenil v priporočila.
Vlada na leto za oglaševanje nameni okrog osem milijonov evrov. Po ugotovitvah komisije so v obdobju Urbanijinega vodenja Ukoma mediji, ki so lastniško povezani s stranko SDS, s tega naslova prejeli 20 odstotkov oz. 1,8 milijona evrov.