Raziskava: Obnašanje kupcev nestanovitno
Ljubljana, 31. oktobra - Nakupna pot slovenskih potrošnikov je močno digitalizirana, njihovo obnašanje pa je zaznamovano z nestanovitnostjo, je pokazala raziskava družb iPROM in Valicon. Med ključnimi dejavniki za nakup prevladujeta cena in kakovost nakupne izkušnje.
Egipt, Kairo.
Spletno nakupovanje, spletne trgovine.
Foto: Xinhua/STA
Arhiv Xinhua/STA
Digitalni mediji so po ugotovitvah raziskave ključni v fazi odkrivanja in odločanja za nakup, saj prevladujejo na vseh točkah stika s kupcem. Bolj poudarjeni so v kategorijah nakupa počitnic, avtomobila in zabavne elektronike.
Priporočila oziroma govorice od ust do ust, ki veljajo za enega najbolj pomembnih komunikacijskih kanalov v nakupnem procesu, najbolj vplivajo na nakupno pot v kategorijah avtomobilizem in zabavna elektronika.
Pri odločitvi za najem kredita so vprašani kot ključne motivatorje izpostavili korektnost osebja, hitro odobritev, odzivnost osebja in enostavnost prejema kredita.