Predstavniki humanitarnih organizacij izpostavili pomen načrtovanja kriznega odziva ob naravnih nesrečah
Ljubljana, 24. oktobra - Predstavniki humanitarnih organizacij so se danes sestali z vodjo klicnega centra za informacije po poplavah Andrejem Šterom in spregovorili o poglobitvi medsebojnega sodelovanja vladnega in nevladnega sektorja. V prihodnje je ključna vzpostavitev mehanizma kriznega odziva, ki bo pri koordinaciji pomagal od vsega začetka, so se strinjali zbrani.
V klicnem centru so v enem mesecu delovanja na številki 114 odgovarjali na vprašanja 1678 klicateljev. Do 17. oktobra je center prejel 2108 klicev in opravil 42 pogovorov na terenu.
Klicni center je danes obiskal tudi varuh človekovih pravic Peter Svetina in pohvalil njegovo delovanje. Predlagal je, da bi svetovalci klicatelje v primeru zatrjevanih kršitev človekovih pravic oz. načela dobrega upravljanja seznanili tudi z možnostjo, da se lahko obrnejo na Varuha človekovih pravic.