Partnerji s projektom Slovenski kruh pozivajo k negovanju kulturne dediščine
Ljubljana, 19. oktobra - Pekarna Grosuplje, Mercator in Argeta so se povezali v projekt Slovenski kruh, ki po njihovih navedbah ni samo poklon bogati tradiciji pekarstva pri nas, temveč tudi poziv k skrbnemu negovanju kulturne dediščine. V okviru projekta sta Argeta in Mercator podprla prizadevanja Slovenske rastlinske genske banke pri ohranjanju lokalnih semen.
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Slovenski kruh in pašteta Argeta.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Izvršni direktor podjetja Don Don Boris Viktorovski, generalni direktor - predsednik poslovodstva Mercatorja Tomislav Kramarić in podpredsednik Atlantic Grupe Enzo Smrekar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Izvršni direktor podjetja Don Don Boris Viktorovski, generalni direktor - predsednik poslovodstva Mercatorja Tomislav Kramarić in podpredsednik Atlantic Grupe Enzo Smrekar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Izvršni direktor podjetja Don Don Boris Viktorovski, generalni direktor - predsednik poslovodstva Mercatorja Tomislav Kramarić in podpredsednik Atlantic Grupe Enzo Smrekar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Izvršni direktor podjetja Don Don Boris Viktorovski, generalni direktor - predsednik poslovodstva Mercatorja Tomislav Kramarić in podpredsednik Atlantic Grupe Enzo Smrekar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Generalni direktor - predsednik poslovodstva Mercatorja Tomislav Kramarić.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Izvršni direktor podjetja Don Don Boris Viktorovski.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Izvršni direktor podjetja Don Don Boris Viktorovski.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Izvršni direktor podjetja Don Don Boris Viktorovski.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Generalni direktor - predsednik poslovodstva Mercatorja Tomislav Kramarić.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Generalni direktor - predsednik poslovodstva Mercatorja Tomislav Kramarić.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Generalni direktor - predsednik poslovodstva Mercatorja Tomislav Kramarić.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Generalni direktor - predsednik poslovodstva Mercatorja Tomislav Kramarić.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Podpredsednik Atlantic Grupe Enzo Smrekar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Podpredsednik Atlantic Grupe Enzo Smrekar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Podpredsednik Atlantic Grupe Enzo Smrekar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Podpredsednik Atlantic Grupe Enzo Smrekar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Podpredsednik Atlantic Grupe Enzo Smrekar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Generalni direktor - predsednik poslovodstva Mercatorja Tomislav Kramarić in podpredsednik Atlantic Grupe Enzo Smrekar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Slovenski kruh in pašteta Argeta.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Pijača Cockta.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Pijača Cockta.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Slovenski kruh in pašteta Argeta.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Slovenski kruh in pašteta Argeta.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Slovenski kruh in pašteta Argeta.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Kavni avtomat Barcaffe.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Slovenski kruh in pašteta Argeta.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, kavarna Atlantic Grupe.
Novinarska konferenca proizvajalca Argeta, podjetja Mercator in Pekarne Grosuplje, na kateri so predstavili nov partnerski projekt Slovenski kruh.
Pijača Cedevita.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.709 znakov (brez presledkov) oziroma 301 besedo.
Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov