Pri hrvaških trgovcih v zadnjem obdobju opazna pocenitev živil in izdelkov
Zagreb, 19. oktobra - Posodobljeni podatki o cenah izdelkov v trgovskih verigah na Hrvaškem so pokazali, da ni prišlo do novega neutemeljenega dviga cen. Skupna vrednost potrošniške košarice, v kateri je več kot 300 izdelkov, se je v primerjavi z 31. decembrom v trgovskih verigah celo znižala.
Hrvaška, Zagreb.
Trgovina podjetja Konzum, ki posluje v okviru koncerna Agrokor.
Foto: Hina/STA
Arhiv Hina/STA
Konzum je na primer znižal cene za 149 izdelkov, Tommy za 161, KTC pa za 88.
Po zadnjih podatkih je potrošniška košarica Konzuma s 365 izdelki znašala 923,36 evra in je bila za 5,78 evra cenejša kot 31. decembra lani. Potrošniška košarica Tommyja s 365 izdelki je znašala 910,84 evra in se je pocenila za 8,92 odstotka, potrošniška košarica KTC s 349 izdelki pa se je pocenila za 4,66 odstotka na 917,67 evra.
Najbolj, in sicer za 40 do 60 odstotkov, so se od konca minulega leta do danes pocenili špageti, riž ter toaletni papir in detergent za perilo.