Spletne platforme v boj proti lažnim ocenam
Pariz, 17. oktobra - Spletni trgovec Amazon, ponudnik iskalnikov po turistični ponudbi Expedia in nekatere druge spletne platforme so danes napovedali oblikovanje koalicije za boj proti lažnim ocenam, ki jih potrošniki objavljajo na portalih. Med drugim želijo opredeliti najboljše prakse in si izmenjati metode za odkrivanje lažnih objav.
Koalicija, ki med drugim vključuje tudi platforme Booking, Glassdoor, Tripadvisor in Trustpilot, je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP kot svojo glavno nalogo izpostavila varovanje dostopa do zaupanja vrednih potrošniških ocen po vsem svetu.
Spletne platforme so že leta tarča očitkov, da ne storijo dovolj za preprečevanje takšnih objav. Večina potrošnikov po opozorilih strokovnjakov ne zna ločiti lažnih ocen od verodostojnih, zato so platforme in drugi deležniki dolžni zagotavljati ukrepe za zaščito potrošnikov.