ZZZS do konca prihodnjega leta načrtuje sodoben multimedijski kontaktni center
Ljubljana, 11. oktobra - Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije načrtuje optimizacijo obstoječega telefonskega komuniciranja s strankami. Z željo izboljšati uporabniško izkušnjo in kakovost telefonskega informiranja za stranke bodo postopoma oziroma fazno do konca leta 2024 vzpostavili enovit in sodoben multimedijski kontaktni center z enotno telefonsko številko.
Ljubljana, ZZZS.
Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS).
Foto: Bor Slana/STA
Arhiv STA
Sprva bodo obstoječim vsebinam iz dosedanjih klicnih centrov dodali nove vsebine s področja mednarodnega zdravstvenega zavarovanja ter odločanja imenovanih zdravnikov in zdravstvenih komisij o bolniškem staležu, zdraviliškem zdravljenju in nekaterih drugih pravicah, so napovedali.
Sredi leta 2024 pa načrtujejo širitve na vsa preostala vsebinska področja izvajanja obveznega zdravstvenega zavarovanja ter konec leta 2024 tudi širitev na pisno elektronsko komuniciranje preko kontaktnega centra.