Oštro: Oglaševalci ne onemogočajo oglaševanja na portalih, ki širijo lažne informacije

Ljubljana, 9. oktobra - Slovenski spletni medij Oštro je na spletni strani objavil raziskovalni članek, ki dokazuje, da oglaševalci na portalih, ki širijo lažne informacije, oglašujejo kljub temu, da bi lahko oglaševanje na slednjih onemogočili. Oštro je analiziral podatke o oglasih, v letih 2021 in 2022 objavljenih na 17 spletnih portalih, ki so vir dezinformacij.

Ljubljana.
Telefon, telefoniranje, SMS, komunikacija.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Po navedbah Oštra so izdajatelji petih analiziranih portalov v dveh letih preko oglaševalskega programa Google AdSense prejeli od 61.700 do 117.700 evrov. Analiziranim 17 spletnim portalom je finančna sredstva nakazovalo 222 porabnikov javnega denarja. Na portalih, ki širijo dezinformacije, so med drugim oglaševali ministrstvo za kmetijstvo, Slovenske železnice, Dars ter več slovenskih občin.

mph/apo/apo
© STA, 2023